portable shared libraries

V13 v13 at v13.gr
Thu Nov 11 22:00:58 EET 2010

On Wednesday 10 of November 2010, Christos Ricudis wrote:
> Αν μιλαμε για μεγαλυτερα υποσυστηματα (π.χ. θελεις να φτιαξεις ενα
> cross-platform GUI applaction), τοτε καλο ειναι να ξανασκεφτεις και το
> προβλημα, και το πως προσπαθεις να το λυσεις.

+1

An se endiaferei na kaneis kati cross-platform proteino na prospathiseis na to
kaneis me thn eksis seira:

a) Se python (+qt an theleis gui)

b) Se C/C++ xrisimopoiontas etoimes lyseis gia to thema toy cross-platform
(p.x. Qt), akomi kai an den exeis gui

c) Se C/C++ me xrisi autoconf+automake kai libtool.

Ta problimata poy exeis me th bibliothiki lynontai me to libtool eno me to
autoconf lyneis sxetika eykola ta ypoloipa themata (p.x. strdup). Eilikrina
omos, an den ksereis ti einai ta msys/mingw/libkoko.la klp tote tha xreiasteis
arketh prospatheia.

Kata 99% to thema toy portability aksizei na to antimetopiseis xrisimopoiontas
mia ypsiloteroy epipedoy, out-of-the-box-portable glossa kai antistoixa
portable bibliothikes. Diaforetika kindineveis na skaloseis se apla themata
opos thn strdup ala kai se pio polyploka opos to networking, ta threads, tis
dystropies ton compilers, to IPC, tis diafores sta semantics (file locking?)
kai (isos to xeirotero - ftoy kako) ta cross-platform bugs ton bibliothikon.