portable shared libraries

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Sat Nov 13 23:33:34 EET 2010

>  Αν μιλαμε για μεγαλυτερα υποσυστηματα (π.χ. θελεις να φτιαξεις ενα
>  cross-platform GUI applaction), τοτε καλο ειναι να ξανασκεφτεις και το
>  προβλημα, και το πως προσπαθεις να το λυσεις.

Όπως εξήγησα και στην αρχή, είναι ένα shared library μόνο. Η εφαρμογή
μου είναι σε Python/Django, αλλά επειδή η διαχείριση μνήμης της Python
τομπαίρνει(ΤΜ) έχω ένα unit γραμμένο σε C (για την ακρίβεια ένα ctypes
interface σε μια C shared library που αποτελείται από, μια στιγμή να
μετρήσω, ..., 1200 γραμμές, από τις οποίες αν αφαιρέσεις κάτι strdup,
strptime και λοιπά third-party μένουν καμιά 700αριά).

Αυτό που θέλω λοιπόν είναι να τρέξω την εφαρμογή μου και σε Windows,
και για να γίνει αυτό πρέπει να κομπιλάρω εκεί αυτό το shared library
και να γίνει DLL. Θα δοκιμάσω λοιπόν να το κάνω με το MS Visual C++
Express, όπως πρότεινε ο Ρικούδης.