portable shared libraries

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Wed Nov 10 14:20:21 EET 2010

On 11/09/10 16:35, Antonis Christofides wrote:

> Κάνω τα πρώτα μου βήματα σε autoconf/automake/libtool προσπαθώντας να
> φτιάξω ένα C shared library που να τρέχει και σε linux και σε windows.
> Σε Windows χρησιμοποιώ MinGW+MSYS.

You're doing it wrong.

Επειδη το εχω κανει, θα ξοδεψεις πολυ λιγοτερη ενεργεια τελικα (και θα
εχει και περισσοτερο ενδιαφερον) αν προσπαθησεις να μαθεις τα native
development tools και το API των windows - οπου χρειαζεται - παρα να
προσπαθησεις να προσαρμοσεις ο,τι ξερεις απο POSIX περιβαλλοντα στα
windows.

Οσον αφορα τον cross-platform κωδικα, στην περιπτωση που μιλαμε για
απλες ρουτινες, το συνηθες ειναι απλα να τις ξαναγραψεις σε ξεχωριστα
compilation units, τα οποια κλεινεις αναμεσα στα καταλληλα #ifdefs ωστε
να κανεις compile οτι χρειαζεται οπου χρειαζεται.

Αν μιλαμε για μεγαλυτερα υποσυστηματα (π.χ. θελεις να φτιαξεις ενα
cross-platform GUI applaction), τοτε καλο ειναι να ξανασκεφτεις και το
προβλημα, και το πως προσπαθεις να το λυσεις.