εργαλείο ή διαδικασία που να καταγράφει χρήση δικτύου ανά διεργασία

nk eos at eos.gr
Tue Jul 20 14:16:50 EEST 2010

Pavlos Parissis wrote:
> [...]
> αριθμό 2 ή 3 ανά φορά.
>
> Οι προσπάθειες σύνδεσης δεν είναι αποτέλεσμα κάποιας συγκεκριμένης
> εργασίας που κάνω στο τοπικό Η/Υ, σύνδεση με ssh, Χ σύνδεση ή εκκίνηση.
> Επίσης, τερμάτισα το γραφικό περιβάλλον και όλους τους δαίμονες που θα
> μπορούσαν  να ξεκινήσουν  μια προσπάθεια σύνδεσης στην πόρτα 113/tcp και
> και πάλι βλέπω τις προσπάθειες σύνδεσης . Τέλος, αναζήτησα σε όλα τα
> αρχεία ρυθμίσεων για αναφορές στην IP ή στο hostname του τείχους
> προστασίας και δεν βρήκα τίποτα, εκτός ότι η IP του είναι ορισμένη σαν

δεν εισαι πολυ σαφης ή εγω δεν καταλαβαινω καλα,
τελος παντων αν εννοεις οτι ο f/w του υπολογιστη Α βλεπει/κοβει πακετα
στην 113 απ τον υπολογιστη Β, τοτε μην ψαχνεις στον υπολογιστη Β αλλα
στον υπολογιστη Α. συγκεκριμενα μισο δευτερολεπτο πριν το αιτημα
ταυτοποιησης απ τον Β στον Α θα βρεις ποια υπηρεσια του Β ζητησε να
χρησιμοποιησει ο Α (πχ θα μπορουσε εκτος απο gateway να ειναι και
mailserver o Β). αυτο μπορεις να το δεις στα πεταχτα πχ με ενα
netstat -ntc | grep --line-buffered $ipB >> somefile που θα τρεξεις στον
Α μεχρι να δεις την εν λογω καταγραφη στο log του f/w σου ή για καποιες ωρες