Powerline

Nikos Platis nplatis at freemail.gr
Mon Jan 11 00:18:19 EET 2010

2010/1/10 Apollon Koutlidis <apollon at planewalk.net>

> Καλά τα λες, το καλώδιο είναι ethernet και συνδέεται στην ενσωματωμένη
> θύρα ethernet του υπολογιστή σου. Αν δεν υπάρχει ενσωματωμένη (χλωμό τη
> σήμερον νομίζω) χρειάζεσαι και κάρτα ethernet.
>

>  Έτσι αντί να τραβάς έξτρα καλώδια για δίκτυο Η/Υ χρησιμοποιείς αυτά του

> Περίπου. Για κάθε μπρίζα χρειάζεσαι και έναν αντίστοιχο adaptor, όλοι οι
> υπολογιστές συνδέονται σε πόρτες ethernet. Μπορείς κάλλιστα να
> χρησιμοποιήσεις και ethernet hub / switch.
>

>  Τώρα σε τι λειτουργικά δουλεύουν πρέπει να το δεις τι υποστηρίζει το κάθε

> [...]
Γενικά από όσα διαβάζω, αλλά κυρίως από προσωπική εμπειρία, οι επιδόσεις με
την τελευταία γενιά συσκευών (αυτές που γράφουν 200Mbps (π.χ.
http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.616456) είναι άκρως
ικανοποιητικές. Για παράδειγμα, λέει ότι αν έχεις τη συσκευή σε πολύπριζο
μπορεί να μην δουλεύει, εγώ δεν είχα πρόβλημα. Γενικά λέγεται ότι εξαρτάται
από την καλωδίωση ρεύματος του σπιτιού. Εννοείται ότι οι ταχύτητες που
γράφει είναι (εντελώς) ονομαστικές, αλλά τουλάχιστον για σερφάρισμα είναι
μια χαρά. Τώρα π.χ. για HD video streaming δεν έχω δοκιμάσει :-)

Νίκος