κάτι λέγαμε για μίζες κλπ κλπ κλπ

Apollon Koutlidis apollon at planewalk.net
Fri Feb 12 12:36:05 EET 2010

On 12/02/10 10:05, Hercules wrote:
> Κυριε Κουτλιδη - προφανως αφηνετε εξω απο το σκεπτικο της απαντησης σας το γεγονος οτι ο συλλογος που συμμετεχετε εχει εδω και 2 χρονια περιπου θεσει θεμα νομιμοτητας της συμβασης Microsoft/Υπουργειου Παιδειας και εχει φτασει μεχρι τη βουλη με το αιτημα να δημοσιοποιηθει το κειμενο της.

Με ποιον τρόπο άφησα το γεγονός αυτό "έξω από το σκεπτικό της απάντησής
μου";

> [...]
>
> Σημερα ομως η τοτε βουλευτης και νυν Υπουργος Παιδειας θα παραστει στην ημεριδα στο "Κεντρο Καινοτομιας" της Microsoft και αυτο φυσικα ΔΕΝ σημαινει οτι "λαδωνεται" αλλα σιγουρα οτι εστω συμβολικα η παρουσα κυβερνηση αποδεχεται την συμβαση με την Microsoft και το οτι το οποιο θεμα δημιουργηθηκε ειτε απο τον Συλλογο μας ειτε απο την τοτε αντιπολιτευση, τελειωνει οριστικα, χωρις να λυθει.

Αν καταλαβαίνω σωστά σε ποια συμφωνία αναφέρεστε, επιτρέψτε μου μια
διόρθωση: δεν ήταν μεταξύ Υπ. Παιδείας και Microsoft αλλά μεταξύ του
_Ελληνικού Δημοσίου_ και της Microsoft. Πιο συγκεκριμένα, αφορούσε - αν
το in.gr το είχε γράψει σωστά - "την προμήθεια προϊόντων και υπηρεσιών
(...) για την κάλυψη των αναγκών του ευρύτερου δημόσιου τομέα και την
ανάπτυξη υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης" [1].

Για το τι ακριβώς σημαίνει η παρουσία της κ. Διαμαντοπούλου στην
εκδήλωση διατηρώ αμφιβολίες - θα απευθύνει χαιρετισμό (του οποίου το
περιεχόμενο δε γνωρίζω) στα πλαίσια μιας εκδήλωσης που απευθύνται στην
ευρύτερη εκπαιδευτική κοινότητα. Εκ πρώτης όψεως δε βλέπω κανένα
πρόβλημα... ούτε και κανένα συμβολισμό αποδοχής. Γνωρίζετε κάτι
περισσότερο από αυτά που σας δίνει λόγους να πιστεύετε ότι υφίστανται
άλλα ελατήρια για την παρουσία της κ. Υπουργού;

> Βαλτε λοιπον στην ακρη τις εκφρασεις περι "φανατισμου" και ζητησης αποδειξεων απο καποιον που τολμησε να αστειευτει και σκεφτειτε οτι ο Συλλογος που συμμετεχετε και πρεσβευει καποιες συγκεκριμενες θεσεις, ζημιωνεται απο τετοιες εκδηλωσεις οπως αυτη η "Ημερα Καινοτομιας".

Δε ζήτησα αποδείξεις αλλά σαφήνεια λόγου. Περί αστεϊσμού και γενικότερα
των κινήτρων του Thanasis θα μου επιτρέψετε να διατηρώ αμφιβολίες. Και
ελπίζω να μου συγχωρήσετε την άρνηση να πάψω ν' ανθίσταμαι σε κάθε
φαινόμενο φανατισμού, όποτε το συναντώ.

Δε βλέπω πως ο HELLUG "ζημιώνεται" από την εκδήλωση, παρ' όλα αυτά βλέπω
πολύ καθαρά το πως μπορεί να είναι ευκαιρία για αναθέρμανση της
συζήτησης περί της σύμβασης του Δημοσίου με τη Microsoft. Και αυτή η
ευκαιρία ζημιώνεται από εμπρηστικά και γενικόλογα όπως αυτό που άρχισε
το thread.

Ή τουλάχιστον αυτή είναι η άποψή μου - και έχω το δικαίωμα - και το
θάρρος - να την καταθέσω.

Φιλικά,
Απόλλων

[1] http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=862869&lngDtrID=252