κάτι λέγαμε για μίζες κλπ κλπ κλπ

Hercules herco at hellug.gr
Fri Feb 12 12:05:32 EET 2010

Κυριε Κουτλιδη - προφανως αφηνετε εξω απο το σκεπτικο της απαντησης σας
το γεγονος οτι ο συλλογος που συμμετεχετε εχει εδω και 2 χρονια περιπου
θεσει θεμα νομιμοτητας της συμβασης Microsoft/Υπουργειου Παιδειας και
εχει φτασει μεχρι τη βουλη με το αιτημα να δημοσιοποιηθει το κειμενο
της.

Αυτο εγινε υπο την αιγιδα της παραταξης που τοτε ως αντιπολιτευση
καταδικασε την ολη διαδικασια, δηλωσε οτι δεν θα αναγνωρισει τη συμβαση
και οτι η τοτε κυβερνηση υποχρεουταν να δωσει στη δημοσιοτητα τις
λεπτομερειες και τις όποιες δεσμευσεις εχει αναλαβει το Δημοσιο απεναντι
στην εν λογω εταιρεια.

Σημερα ομως η τοτε βουλευτης και νυν Υπουργος Παιδειας θα παραστει στην
ημεριδα στο "Κεντρο Καινοτομιας" της Microsoft και αυτο φυσικα ΔΕΝ
σημαινει οτι "λαδωνεται" αλλα σιγουρα οτι εστω συμβολικα η παρουσα
κυβερνηση αποδεχεται την συμβαση με την Microsoft και το οτι το οποιο
θεμα δημιουργηθηκε ειτε απο τον Συλλογο μας ειτε απο την τοτε
αντιπολιτευση, τελειωνει οριστικα, χωρις να λυθει.

Βαλτε λοιπον στην ακρη τις εκφρασεις περι "φανατισμου" και ζητησης
αποδειξεων απο καποιον που τολμησε να αστειευτει και σκεφτειτε οτι ο
Συλλογος που συμμετεχετε και πρεσβευει καποιες συγκεκριμενες θεσεις,
ζημιωνεται απο τετοιες εκδηλωσεις οπως αυτη η "Ημερα Καινοτομιας".

Φιλικα
Ηρακλης Κορωναιος

Hercules <herco at hellug.gr>