κάτι λέγαμε για μίζες κλπ κλπ κλπ

G. Miliotis corfiot at elementality.org
Fri Feb 12 12:41:35 EET 2010

On 12/2/2010 12:05 μμ, Hercules wrote:
> Βαλτε λοιπον στην ακρη τις εκφρασεις περι "φανατισμου" και ζητησης
> αποδειξεων απο καποιον που τολμησε να αστειευτει και σκεφτειτε οτι ο
> Συλλογος που συμμετεχετε και πρεσβευει καποιες συγκεκριμενες θεσεις,
> ζημιωνεται απο τετοιες εκδηλωσεις οπως αυτη η "Ημερα Καινοτομιας".

Σε τρόλαρε ο Κουτλίδης κανονικότατα.
Αλλά πολύ καλό κείμενο, πρέπει να το κάνουμε κορνίζα, συμφωνώ απόλυτα.
Και πρέπει και να δημοσιοποιούνται όσο πιο πολύ γίνεται αυτά τα στοιχεία.

Εγώ είμαι σε ολοήμερα δημοτικά 3 χρόνια τώρα κι ακόμα περιμένω την
καινοτομία να φτάσει εκεί. Ίσως έχει πάθει λάστιχο... Ίσως η διαδρομή
από τα σαλόνια της MS και των υπουργών να έχει λακούβες.

--Γ