Περί δικαιώματος ISP ( CYTA ) να \"μπλοκάρει\" IP ports 53, 80, 8080.

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Tue Aug 10 14:45:42 EEST 2010

On 08/10/10 14:08, Haris Alatas wrote:

> τελικά μάλλον ήταν αυτό το surprise factor που έκλεισε την altec
> telecoms. Αυτοί είχαν δεχτεί να το κάνουν.

Δηλαδη σαν να λεμε οτι επειδη η Κατερινα δεχτηκε να σου κανει πιπα, τωρα
ειναι υποχρεωμενες να σου κανουν και η Λιτσα, η Μαρια και η Τασουλα;

> Αν δούλευες στον ιδιωτικό τομέα κάτι τέτοιο δεν θα το είχες καν
> φανταστεί ποτε. Στο κάτω κάτω το surprise factor τους ταϊζει.

Επειδη εχω δουλεψει στον ιδιωτικο τομεα, σε πληροφορω οτι το πιο
σημαντικο πραγμα που πρεπει να μαθεις, ειναι ποτε σε συμφερει (και ποτε
απλα πρεπει) να πεις οχι σε πελατη. Καποιοι πωλητες δεν το εχουν μαθει,
και καλουνται οι τεχνικοι μετα να υλοποιησουν πραγματα που κυμαινονται
απο το οικονομικως ασυμφορο μεχρι το *τεχνικως αδυνατο*, απλα και μονο
επειδη καποιος ασχετος τα πουλησε ηδη.