Περί δικαιώματος ISP ( CYTA ) να \"μπλοκάρει\" IP ports 53, 80, 8080.

Haris Alatas haris at crack.gr
Tue Aug 10 16:13:06 EEST 2010

Christos Ricudis wrote:

> Δηλαδη σαν να λεμε οτι επειδη η Κατερινα δεχτηκε να σου κανει πιπα,
> τωρα ειναι υποχρεωμενες να σου κανουν και η Λιτσα, η Μαρια και η Τασουλα;

Ναι Χρήστο. Αν η Κατερίνα σου πουλήσει την πίπα full extra με αξία Χ
τότε δεν μπορεί η Λίτσα να πουλήσει την μαλακία για πίπα και μάλιστα
στην ίδια τιμη. Γιατί για πολλούς geeks όπως τους ονόμασες
συμπεριλαμβανομένου και εμένα και εσένα η υπηρεσία της CYTA είναι μια
μαλακία, χρήσιμη μεν αλλά δεν είναι και πίπα.

Τελοσπάντων μην κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις. Όταν λέμε ότι περέχεις
internet το κάνεις καθολικά. Internet δεν σημαίνει μόνο web και δεν
σήμαινε ποτέ για πολλους εδώ μέσα μαζί με εσένα. Μην απορήσεις λοιπον αν
μια μέρα σου κλείσει την πόρτα 21 και την 110 και την 443 και όποια άλλη
καυλώσει τον πωλητή που αναφέρεις παρακάτω γιατί εσύ είσαι αυτός που δεν
διαμαρτύρεται.
Άρα όταν γίνονται τέτοιες ενέργειες θα πρέπει να ΑΝΤΙΔΡΟΥΜΕ με όποιο
μέσο διαθέτουμε. Αν αυτό είναι η καταγγελία στην ΕΕΤΤ τότε καν'την και
καν' την όσο πιο καλά μπορείς.
Αν λέω ΑΝ πήγαινες στο δικαστήριο (υποθετικά μιλάω) για μια τέτοια
υπόθεση τι πιστεύεις πως θα ισχυριζόταν ο Δικηγορος ΣΟΥ; Πόρτα 80 και
κουραφέξαλα.. Το απλούστερο ήταν να ισχυριστεί λογοκρισία... Άρα εγώ στο
mail μου προς  την ΕΕΤΤ -που θα απευθύνομαι σε κάποιον τόσο ασχετο όσο ο
δικαστής- γιατί να μην ισχυριστώ το ίδιο;
> Επειδη εχω δουλεψει στον ιδιωτικο τομεα, σε πληροφορω οτι το πιο
> σημαντικο πραγμα που πρεπει να μαθεις, ειναι ποτε σε συμφερει (και
> ποτε απλα πρεπει) να πεις οχι σε πελατη. Καποιοι πωλητες δεν το εχουν
> μαθει, και καλουνται οι τεχνικοι μετα να υλοποιησουν πραγματα που
> κυμαινονται απο το οικονομικως ασυμφορο μεχρι το *τεχνικως αδυνατο*,
> απλα και μονο επειδη καποιος ασχετος τα πουλησε ηδη.

Ίσως όμως τελικά κάποιοι τέτοιοι πωλητές να χαλούν την πιάτσα προς
όφελος του καταναλωτή αλλά και κρατούν βιώσιμη την επιχείρηση τους...