Περί δικαιώματος ISP ( CYTA ) να \"μπλοκάρει\" IP ports 53, 80, 8080.

Haris Alatas haris at crack.gr
Tue Aug 10 14:08:50 EEST 2010

 On 10/8/2010 13:33, Christos Ricudis wrote:

> Α ναι, και με την ευκαιρια, οταν τους το πεις αυτο, πες τους κι οτι
> αμα θελουν να παρακολουθουν την κινηση του δικτυου των πελατων της σε
> *ακομα πιο υψηλα* layers και να κοβουν κατα βουληση *ακομα πιο
> επιλεκτικα* την κινηση συγκεκριμενων υπηρεσιων, ας μου στειλουν ενα
> mail, τους εχω το καταλληλο προιον.

Ναι ναι όντως έχεις δικιο. Θα μπέρδευε κάτι τέτοιο. Θα μπορούσε απλώς να
αναφέρει πως ο πάροχος φιλτράρει συγκεκριμένη κίνηση δικτύου για να
εξυπηρετήσει... σκοτεινά συμφέρονται...

> Θα πρεπει επισης να συνυπολογισεις το κοστος του maintenance και το
> "surprise factor" του να εχεις ενα DNS template για ολο τον κοσμο συν
> μια εξαιρεση για τον κ. πελατη 298792759343. Συνηθως αυτος ειναι πιο
> σημαντικος λογος απο τη βαρεμαρα.

τελικά μάλλον ήταν αυτό το surprise factor που έκλεισε την altec
telecoms. Αυτοί είχαν δεχτεί να το κάνουν.
Αν δούλευες στον ιδιωτικό τομέα κάτι τέτοιο δεν θα το είχες καν
φανταστεί ποτε. Στο κάτω κάτω το surprise factor τους ταϊζει.