Περί δικαιώματος ISP ( CYTA ) να \"μπλοκάρει\" IP ports 53, 80, 8080.

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Tue Aug 10 13:33:30 EEST 2010

On 08/10/10 12:39, Haris Alatas wrote:

> [...]
> την υπέρτατη κακομοιριά απο μέρους τους, πάρε τα κουβαδάκια σου και
> πήγαινε σε άλλη παραλία να παίξεις γιατί δεν πρόκειται να βγάλεις άκρη.
>
> Και ρίξε και μια καταγγελία στην ΕΕΤΤ αναφέροντας τους πως η CYTA
> παρακολουθεί (γίνε γραφικός) σε υψηλά network layers την κίνηση του
> δικτύου των πελατών της και κόβει κατα βούληση πακέτα τα οποία
> προορίζονται για συγκεκριμένες υπηρεσίες και ότι είναι η μοναδική
> εταιρία στην Ελλάδα που ακολουθεί τέτοιες τακτικές και χίλια δυο άλλα
> τραγικά και χωρίς πραγματικό νόημα για εσενα (ίσα-ίσα να ξεδώσεις),

Α ναι, και με την ευκαιρια, οταν τους το πεις αυτο, πες τους κι οτι αμα
θελουν να παρακολουθουν την κινηση του δικτυου των πελατων της σε *ακομα
πιο υψηλα* layers και να κοβουν κατα βουληση *ακομα πιο επιλεκτικα* την
κινηση συγκεκριμενων υπηρεσιων, ας μου στειλουν ενα mail, τους εχω το
καταλληλο προιον.

> ρίξτους και 1 λογαριασμό πιστολιά έτσι για να ξεδώσεις πάλι και κάν' την
> προς άλλον Ελληνικότατο και με την βούλα πάροχο και απλώς ζήσε
> ευτυχισμένος...
>
> Εμένα η otenet μου είχε αρνηθεί κάποτε Primary DNS για τις IP που μου
> παρείχε. Μάλλον βέβαια αυτοί απλώς βαριόντουσαν να συμπληρώσουν 16
> γραμμές στην reverse ζώνη...

Θα πρεπει επισης να συνυπολογισεις το κοστος του maintenance και το
"surprise factor" του να εχεις ενα DNS template για ολο τον κοσμο συν
μια εξαιρεση για τον κ. πελατη 298792759343. Συνηθως αυτος ειναι πιο
σημαντικος λογος απο τη βαρεμαρα.