rdekstop: typing Q

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Tue Apr 20 16:37:31 EEST 2010

On 04/20/10 16:05, Nick Demou wrote:

> στο γραφείο δουλεύω πολλές ώρες σε windows μεσω rdp με το rdesktop.
> Κάποια στιγμή μέσα στην ημέρα παύω να μπορώ να γράψω το γράμμα Q.
> Συγκεκριμένα όταν πατάω το Q εμφανίζεται ένα ελληνικό ερωτηματικό. Ο
> μόνος τρόπος που ξέρω για να διορθώσω το πρόβλημα είναι να κάνω
> disconnect και reconnect (ή να έχω κάπου ένα Q έτοιμο για copy paste
> :-).
> Μετά από μερικά χρόνια αυτής της μικρής αλλά επίμονης ενόχλησης
> αναρωτιέμαι αν ξέρει κανείς περισσότερα (το google δεν μπόρεσε να με
> βοηθήσει)

Ελα, παρε :

QQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQ

Λογικα θα σου φτασουν για Απριλιο-Μαιο-Ιουνιο.

Αμα χρειαστεις κι αλλα, ξαναπες μας.