[off-topic] Re: rdekstop: typing Q

Nick Demou ndemou at gmail.com
Tue Apr 20 18:07:38 EEST 2010

2010/4/20 Christos Ricudis <ricudis at itc.auth.gr>:

> Ελα, παρε :

> [...]

χίλια ευχαριστώ Χρήστο αλλά εχω πρόβλημα και με το μικρό q -- αν έχεις
την καλοσύνη στείλε μου άλλο ένα email αλλά αυτή τη φορά κράτα
πατημένο το shift καθώς πατάς τα Q (αν το πληκτρολόγιο σου δεν έχει
πλήκτρο που γράφει shift τότε ψάξε για ένα πλήκτρο στην δεξιά και κάτω
άκρη του πληκτρολογίου σου με ένα παχύ βέλος που δείχνει προς τα
επάνω)