rdekstop: typing Q

Nick Demou ndemou at gmail.com
Tue Apr 20 16:05:31 EEST 2010

στο γραφείο δουλεύω πολλές ώρες σε windows μεσω rdp με το rdesktop.
Κάποια στιγμή μέσα στην ημέρα παύω να μπορώ να γράψω το γράμμα Q.
Συγκεκριμένα όταν πατάω το Q εμφανίζεται ένα ελληνικό ερωτηματικό. Ο
μόνος τρόπος που ξέρω για να διορθώσω το πρόβλημα είναι να κάνω
disconnect και reconnect (ή να έχω κάπου ένα Q έτοιμο για copy paste
:-).
Μετά από μερικά χρόνια αυτής της μικρής αλλά επίμονης ενόχλησης
αναρωτιέμαι αν ξέρει κανείς περισσότερα (το google δεν μπόρεσε να με
βοηθήσει)

--
"The software is licensed, not sold" -- MICROSOFT LICENSE TERMS