ερωτήσεις/πληροφορίες σχετικά με παροχείς τηλεφωνίας-internet

Thomas Venieris mot at freemail.gr
Thu Sep 10 21:41:58 EEST 2009

On Thursday 10 September 2009, Thanasis wrote:
> Θα ήθελα άν κάποιος τυχαίνει να είναι συνδρομητής στο πακέτο "τηλεφωνίας
> & internet" της on-telecoms ή γνωρίζει από προσωπική εμπειρία να με
> πληροφορήσει για τα παρακάτω:

Είμαι συνδρομητής δύο χρόνια τουλάχιστον.

> - Το τηλέφωνο που παρέχουν με το πακέτο (1η γραμμή) είναι VOIP?

Απλή συσκευή συνδέουμε στην πρίζα (του τοίχου, όχι του modem) και παίζει. Από
εκεί και πέρα δεν ξέρω τι γίνεται αλλά εμένα δεν μου φαίνεται για VOIP. Έχουμε
και (απλή) συσκευή fax και λειτουργεί κανονικά.

> - Για το internet (που παρέχουν με το συγκεκριμένο πακέτο), το δίκτυό τους
> επιτρέπει την διέλευση/προώθηση των "Well Known Ports" (0-1023) προς τις
> (dynamic) IPs των ιδιωτών πελατών τους; - Στο ADSL modem/router που

Δεν ξέρω, γιατί δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ. Ψηλές πόρτες λειτουργούν
φυσιολογικά πάντως.

> παρέχουν με το πακέτο, μπορούμε κατά βούληση να κάνουμε ρυθμίσεις, όπως
> προώθηση θυρών TCP/IP πχ 80, 25, 110 σε IP/θύρες τοπικού δικτύου (LAN); -

Είχε γίνει θέμα με αυτό παλιά. Εγώ ξέρω πως μπορώ και τα αλλάζω με το default
username/pass που είχε το pirelli modem το οποίο δημοσιεύθηκε κάποια στιγμή
που η φασαρία παραέγινε.

> Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ADSL modem/Router της αρεσκείας μας;

Δεν το έχω δοκιμάσει. Ξέρω γνωστούς όμως που έχουν αντικαταστίσει το pirelli
(3com είναι κατα βάση νομ ίζω) με cisco και λειτουργεί κανονικά. Επίσης μου
είπαν πως με το cisco βλέπουν κανονικά και τηλεόραση, γιατί το QoS του traffic
της τηλεόρασης γίνεται από την πλευρά της On, και όχι από το pirelli.

Εννοείται πως πρέπει να ξέρεις τις ρυθμίσεις του άλλου modem και ότι αν έχεις
πρόβλημα δεν θα σε βοηθήσει το support. ("Συγνώμη, δεν ξέρουμε πως γίνεται
reset ο συγκεκριμένος router").

> Έχω στείλει σχετική ερώτηση προς το τεχνικό τμήμα της εταιρείας, αλλά δεν
> πολυ-εμπιστεύομαι τις απαντήσεις τους, για αυτό ρωτάω για τις δικές σας
> εμπειρίες ... ;-)

Γενικώς δεν έχω (μεγάλα) παράπονα. Δεν είναι άψογοι, αλλά δεν υπάρχει άψογος
ISP στην Ελλάδα.

--
moT

"There's the television. It's all right there. It's all
right there. Look. Listen. Kneel. Pray. Commercials."
                                           (12 Monkeys)