ερωτήσεις/πληροφορίες σχετικά με παροχείς τηλεφωνίας-internet

Thanasis thanasis at asyr.hopto.org
Thu Sep 10 22:49:47 EEST 2009

on 09/10/2009 03:49 PM Jerry Dimitriou wrote the following:
> Είμαι συνδρομητής 4 μήνες στην On Telecoms, οποτε έχω πρόσφατη εμπειρία

> Το τηλέφωνο το συνδέεις κατ' ευθείαν στο μπριζάκι του τηλεφώνου,όχι
> στο ρούτερ και δεν χρειάζεσαι ρεύμα για να έχεις τηλέφωνο. Όποτε η
> γράμμη δουλεύει σαν POTS.
ok !

> Μπορείς να κάνεις port mapping σε όλα τα ports εκτός από την 8080 που
> την έχουν δεσμευμένη για να μπαίνουν στο ρουτερ σου και να του
> αλλάζουν τα φώτα με VPN.
Το πολύ-πολύ αλλάξει κανείς modem, οπότε δεν θα μπορούν να μπούν. 8-)
> Προσωπικά έχω δοκιμάσει την 80 και δουλεύει, αλλα μπορώ να κάνω και
> ένα τεστ με καποια άλλα ports αν θες.
Άν θέλεις δοκίμασε και την θὺρα 25 (smtp).
Σήκωσε έναν mail/smtp server (postfix, sendmail κλπ) σε ένα τοπικό
μηχάνημα, κάνε forward την 25 στην IP του, και telnet από έξω (από την
πλευρὰ του internet δηλαδή) στην εξωτερική IP του modem/router σου και
θύρα 25, ὲτσι:
telnet xxx.xxx.xxx.xxx 25
Και πές μου αποτελέσματα ...

> Ναι, στο μοντεμ που μου δώσανε εμένα μπορώ χωρίς πρόβλημα.
>>
> Εχω δοκιμάσει και ένα παλιο fritzBox και συγχρονιζε μια χαρά. Απλα
> μετά θα σου πούνε ότι δεν έχεις tech support για το μοντεμ (προφανως).
Άν παρουσιαστεί πρόβλημα στην γραμμή, μπορούμε να βάλουμε ανά πάσα
στιγμή το δικό τους modem επάνω και να λύσουν το πρόβλημα ...