ερωτήσεις/πληροφορίες σχετικά με παροχείς τηλεφωνίας-internet

Jerry Dimitriou jerouris at netsmart.gr
Thu Sep 10 18:49:21 EEST 2009

Είμαι συνδρομητής 4 μήνες στην On Telecoms, οποτε έχω πρόσφατη εμπειρία

Thanasis wrote:
> Θα ήθελα άν κάποιος τυχαίνει να είναι συνδρομητής στο πακέτο "τηλεφωνίας
> & internet" της on-telecoms ή γνωρίζει από προσωπική εμπειρία να με
> πληροφορήσει για τα παρακάτω:
>
> - Το τηλέφωνο που παρέχουν με το πακέτο (1η γραμμή) είναι VOIP?

Το τηλέφωνο το συνδέεις κατ' ευθείαν στο μπριζάκι του τηλεφώνου,όχι στο
ρούτερ και δεν χρειάζεσαι ρεύμα για να έχεις τηλέφωνο. Όποτε η γράμμη
δουλεύει σαν POTS.
> - Για το internet (που παρέχουν με το συγκεκριμένο πακέτο), το δίκτυό τους επιτρέπει την διέλευση/προώθηση των "Well Known Ports" (0-1023) προς τις (dynamic) IPs των ιδιωτών πελατών τους;

Μπορείς να κάνεις port mapping σε όλα τα ports εκτός από την 8080 που
την έχουν δεσμευμένη για να μπαίνουν στο ρουτερ σου και να του αλλάζουν
τα φώτα με VPN. Προσωπικά έχω δοκιμάσει την 80 και δουλεύει, αλλα μπορώ
να κάνω και ένα τεστ με καποια άλλα ports αν θες.
> - Στο ADSL modem/router που παρέχουν με το πακέτο, μπορούμε κατά βούληση να κάνουμε ρυθμίσεις, όπως προώθηση θυρών TCP/IP πχ 80, 25, 110 σε IP/θύρες τοπικού δικτύου (LAN);

Ναι, στο μοντεμ που μου δώσανε εμένα μπορώ χωρίς πρόβλημα.
> - Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ADSL modem/Router της αρεσκείας μας;

Εχω δοκιμάσει και ένα παλιο fritzBox και συγχρονιζε μια χαρά. Απλα μετά
θα σου πούνε ότι δεν έχεις tech support για το μοντεμ (προφανως).
> Έχω στείλει σχετική ερώτηση προς το τεχνικό τμήμα της εταιρείας, αλλά δεν πολυ-εμπιστεύομαι τις απαντήσεις τους, για αυτό ρωτάω για τις δικές σας εμπειρίες ... ;-)

Φιλικά,
Jer