ερωτήσεις/πληροφορίες σχετικά με παροχείς τηλεφωνίας-internet

Emmanouil Batsis (Manos) manos at abiss.gr
Thu Sep 10 18:15:38 EEST 2009

Thanasis wrote:

> Είσαι σίγουρος;
> Ο Γιώργος λέει ότι είναι POTS (PSTN)  και το ίδιο είπε και κάποιος στα
> forum (http://www.adslgr.com) που διάβαζα ...

Τουλάχιστον έτσι μου είχαν πεί πέρυσι, ενώ αυτός ήταν και ο λόγος για
τον οποίο δεν μπορούσα να έχω πρόσβαση στο router για να αλλάζω ρυθμίσεις.

Φυσικά ούτε για αστείο δεν υποστήριζαν άλλο router όπως τον 1841 της
cisco που είχα, ασχέτως αν γινόταν να δουλέψει ή όχι.

Μια γρήγορη αναζήτηση μου βγάζει μόνο αυτό:

http://www.ontelecoms.com/on/faq.jsp

--
Manos Batsis, Chief Technologist
          __    _