proxy server στο σπίτι για πρόσβαση απ'έξω

Γιώργος Πάλλας gpall at ccf.auth.gr
Wed Nov 18 11:09:25 EET 2009

Theodore Lytras wrote:
> Στις 13 Νοεμβρίου 2009 11:15 π.μ., ο χρήστης Γιώργος Πάλλας
> <gpall at ccf.auth.gr> έγραψε:

> Καλημέρα! Δυστυχώς ακόμη δεν έχω καταφέρει να το κάνω να δουλέψει...
>
> Ρύθμισα κανονικά το sshd, και επειδή το router δε μου δίνει τη
> δυνατότητα να προωθήσω ένα port σε άλλο port, ρύθμισα το sshd_config
> να ακούει στο port 32222 και έκανα forward στο router το συγκεκριμένο
> port στο home PC μου.
>
> Έβαλα επίσης την οδηγία:
> ListenAddress 192.168.1.36
> (η εσωτερική IP του home PC μου).

η 1.40 δεν ήταν;

> Από το PC της δουλειάς βλέπω με ping την IP του σπιτιού:
>
> ping 1.2.3.4
>
> όμως δε μπορώ να συνδεθώ στο ssh:
>
> ssh -p 32222 bones at 1.2.3.4
>
> Περνάνε τα δευτερόλεπτα και μου λέει "connection timed out".

Σε πρώτη φάση, αφήνεις σπίτι να τρέχει ένα tcpdump port 32222 και
βλέπεις αν του ήρθε τίποτα. Μπορεί ο router να μην προωθεί σωστά το port.

> Επίσης (μάλλον έχει σημασία) από το laptop μου στο σπίτι μπορώ να
> συνδεθώ στο home PC αν δώσω την εσωτερική IP:
>
> ssh -p 32222 bones at 192.168.1.36

εντάξει, αυτό θα πει ότι έχεις σετάρει σωστά το ssh του μηχανήματός σου.
Άρα ενισχύεται η πιθανότητα ο router να μην κάνει καλά τη δουλειά του.

Δοκίμασε το εξής: Από το laptop σου κάνε ένα ssh σε ένα μηχάνημα εκτός
σπιτιού (αν έχεις...) και από εκείνο το μηχάνημα κάνε το ssh -p 32222
bones at 1.2.3.4, ενώ ταυτόχρονα τρέχεις στην 1.36 ένα tcpdump όπως σου
έγραψα παραπάνω. Αν δεν δεις τίποτα, θα πει ότι ο router δεν κάνει σωστά
forward το port, ή ότι δεν ρύθμισες σωστά το router.

> όχι όμως και αν δώσω την εξωτερική IP. Στην περίπτωση αυτή όμως δε μου
> λέει timed out αλλά μου λέει αμέσως "connection refused"!

Αυτό νομίζω δεν λέει τίποτα: οι περισσότεροι routers που έχω δει, όταν
είσαι μέσα στο εσωτερικό τους δίκτυο, δεν μπορούν να εφαρμόσουν
forwarding σαν να ήσουν απ'έξω.

G.