Re: proxy server στο σπίτι για πρόσβαση απ'έξω

Theodore Lytras thlytras at gmail.com
Wed Nov 18 10:17:39 EET 2009

Στις 13 Νοεμβρίου 2009 11:15 π.μ., ο χρήστης Γιώργος Πάλλας
<gpall at ccf.auth.gr> έγραψε:
> Δοκίμασες τη διορθωμένη Ρικούδειο Λύση και δεν έπαιξε, και γι'αυτό δοκίμασες
> και την πολυπλοκότερη λύση με τον privoxy; (γιατί είναι δυο διαφορετικές
> λύσεις).
>
> Ας κάνουμε την απλή λύση: Kάνεις προώθηση την tcp πόρτα 32222 στο router
> σου, στην 192.168.1.40 port 22. Υποθέτω στο μηχάνημά σου στο σπίτι τρέχει
> sshd. Μετά, από το pc της δουλειάς δίνεις
> ssh -NfD 6969 -p32222 bones at 5.6.7.8
> και αν τα έκανες όλα καλά, πρέπει να μπεις στο pc του σπιτιού.
> Μετά στον firefox της δουλειάς βάζεις στις ρυθμίσεις σύνδεσης σαν socks5
> [...]

Καλημέρα! Δυστυχώς ακόμη δεν έχω καταφέρει να το κάνω να δουλέψει...

Ρύθμισα κανονικά το sshd, και επειδή το router δε μου δίνει τη
δυνατότητα να προωθήσω ένα port σε άλλο port, ρύθμισα το sshd_config
να ακούει στο port 32222 και έκανα forward στο router το συγκεκριμένο
port στο home PC μου.

Έβαλα επίσης την οδηγία:
ListenAddress 192.168.1.36
(η εσωτερική IP του home PC μου).

Από το PC της δουλειάς βλέπω με ping την IP του σπιτιού:

ping 1.2.3.4

όμως δε μπορώ να συνδεθώ στο ssh:

ssh -p 32222 bones at 1.2.3.4

Περνάνε τα δευτερόλεπτα και μου λέει "connection timed out".

Επίσης (μάλλον έχει σημασία) από το laptop μου στο σπίτι μπορώ να
συνδεθώ στο home PC αν δώσω την εσωτερική IP:

ssh -p 32222 bones at 192.168.1.36

όχι όμως και αν δώσω την εξωτερική IP. Στην περίπτωση αυτή όμως δε μου
λέει timed out αλλά μου λέει αμέσως "connection refused"!

Τι μπορεί να φταίει? Κάποιο firewall? Έχω βάλει rule στο firewall του
router να αφήνει TCP και UDP στη θύρα 32222, δοκίμασα επίσης και με
τελείως κλειστό το firewall, όμως δεν άλλαξε κάτι.

Κάποια ιδέα? Τι να κοιτάξω?

Ευχαριστώ,
Θοδωρής