Re: proxy server στο σπίτι για πρόσβαση απ'έξω

Panagiotis Palias paliasp at yahoo.com
Wed Nov 18 11:14:46 EET 2009

> Καλημέρα! Δυστυχώς ακόμη δεν έχω καταφέρει να το κάνω να δουλέψει...

> Ρύθμισα κανονικά το sshd, και επειδή το router δε μου δίνει τη
> δυνατότητα να προωθήσω ένα port σε άλλο port, ρύθμισα το sshd_config
> να ακούει στο port 32222 και έκανα forward στο router το συγκεκριμένο
> port στο home PC μου.
>
> Έβαλα επίσης την οδηγία:
> ListenAddress 192.168.1.36
> (η εσωτερική IP του home PC μου).

Αυτό μπορείς να το παραλείψεις (και καλύτερα να το κάνεις).

> Από το PC της δουλειάς βλέπω με ping την IP του σπιτιού:
>
> ping 1.2.3.4
>
> όμως δε μπορώ να συνδεθώ στο ssh:
>
> ssh -p 32222 bones at 1.2.3.4
>
> Περνάνε τα δευτερόλεπτα και μου λέει "connection timed out".
>
> Επίσης (μάλλον έχει σημασία) από το laptop μου στο σπίτι μπορώ να
> συνδεθώ στο home PC αν δώσω την εσωτερική IP:
>
> ssh -p 32222 bones at 192.168.1.36
>
> όχι όμως και αν δώσω την εξωτερική IP. Στην περίπτωση αυτή όμως δε μου
> λέει timed out αλλά μου λέει αμέσως "connection refused"!

Αυτό είναι λογικό να μην παίζει, το ΝΑΤ γίνεται στο wan interface σου στην εισερχόμενη κίνηση.

> Τι μπορεί να φταίει? Κάποιο firewall? Έχω βάλει rule στο firewall του
> router να αφήνει TCP και UDP στη θύρα 32222, δοκίμασα επίσης και με
> τελείως κλειστό το firewall, όμως δεν άλλαξε κάτι.
>
> Κάποια ιδέα? Τι να κοιτάξω?

Φαίνεται να είναι εντάξει. Ξανακάνε έναν έλεγχο ότι δε σου έχει ξεφύγει κάτι, κάποιο ψηφίο (πχ. 3222 αντί για 32222) και τσέκαρε ότι ο provider σου δεν μπλοκάρει τις εισερχόμενες πόρτες. Κάνε ένα port scan να δεις τί είναι ανοιχτό απ'έξω.