Parembash SEPE

Giannis Beredimas mperedim at ceid.upatras.gr
Wed Nov 11 16:09:19 EET 2009

Καλά όλα αυτά αλλά το:

> αγορά που δεν μπορούσε να εγκαθιδρυθεί με άλλο τρόπο[2] και τώρα
> καταλαβαίνεις πως το division της Microsoft που πουλάει τα windows και
> το office μπορεί να λειτουργεί με *πολύ* μεγαλύτερο από 83% περιθώριο
> κέρδους ενώ της Toyota με μόλις 15.6% [1].

Είναι μια τεράστια βλακεία και μισή καθότι όλος ο κόσμος ξέρει πως προφανώς
τα περιθώρια κέρδους στο s/w licensing είναι τεράστια (για την ακρίβεια
μόλις κάνεις απόσβεση κάθε επιπλέον license σου κοστίζει ένα CD και λίγο
περιτύλιγμα, δηλαδή σχεδόν μηδέν, δηλαδή σχεδόν 100%).

Και αφού τελείωσες με το Microsoft rant μπορείς να γράψεις τα ίδια για την
Apple. Η ακόμα καλύτερα να πας να μπλέξεις χαρούμενος με τα IBM global
support services και να κάνεις migrate την Εθνική Τράπεζα (και όχι μόνο) σε
ένα 100% FOSS solution, καθότι όλοι οι άλλοι είναι καλοί.

G.

Υ.Γ. Ναι ξέρω δεν είπες ότι όλοι οι άλλοι είναι καλοί, απλά είπες κλασικά να
πάρεις για παράδειγμα τη Microsoft που -παρεπιπτόντως εντελώς συμπτωματικά-
πρόσφατα δημοσίευσε specs για όλα αυτά τα formats που ανέφερες.