Linuxόκουτο για home / home office, server

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Tue Nov 3 07:57:03 EET 2009

Θοδωρής Λύτρας wrote:
> Στις Τρι 03 Νοε 2009, ο/η Manolis Kiagias έγραψε:

> Είσαι σίγουρος? Μιλάω για πάνω δεξιά σ'αυτή την εικόνα:
> http://images.e-shop.gr/images/PER/ART2/PER.650798_3.jpg
> Πάνω από το ανεμιστηράκι και την υποδοχή του ρεύματος δηλαδή.
> Νομίζω η μητρική δε φτάνει μέχρι εκεί. Σίγουρα δεν υπάρχει χώρος εκεί? Αυτή η
> στρογγυλή τρύπα π.χ. τι ρόλο παίζει?

Xm..  Η στρογγυλή τρύπα στο δικό μου κουτί δεν υπάρχει.
Αν δεις εδώ:
http://www.flickr.com/photos/sonic2000gr/4014276121/sizes/o/in/set-72157622592424032/
θα καταλάβεις πόσο στριμωγμένα είναι τα πράγματα σε αυτό το σημείο. Από
εκεί περνάει το καλώδιο του τροφοδοτικού. Το καλώδιο ήταν έτσι περασμένο
από την αρχή, μάλλον σαν hint για το πως πρέπει να συναρμολογηθεί το
κουτί. Με όποιο άλλο τρόπο και αν προσπάθησα να το περάσω για να μην
κάνει αυτή την περίεργη διαδρομή είχα προβλήματα.
Η PCI υποδοχή είναι κάτω από τα καλώδια που πηγαίνουν στο CD. Δεν νομίζω
να καταφέρεις να βάλεις riser εκεί αλλά δεν ξέρω πόσο διατεθειμένος
είσαι να το πατεντάρεις :)

> (Με συγχωρείς αν ακούγομαι πιεστικός, απλά θα μου άρεσε πολύ να υπήρχε όντως
> χώρος εκεί για PCI, καταλαβαίνεις...)

> Χμμ, δε νομίζω. Τα slot αυτά στο micro-atx είναι low profile, φαίνονται. Δε
> νομίζω οτι χωράει κανονική PCI κάρτα.

Πράγματι. Πάντως έχω δύο Dlink κάρτες που έχουν και low profile λαμάκι
και μπορείς να το αλλάξεις.

> Αφού άλλωστε είναι μόνο 10cm πλάτος όλο το κουτί, όσο είναι δηλαδή το λαμάκι
> της κάρτας. Μόνο αν μπορούσα να αφαιρέσω το λαμάκι, νομίζω ίσως χώραγε η
> κάρτα!

Έτσι βέβαια κινδυνεύει να κουνηθεί η κάρτα εν ώρα λειτουργίας. Όχι και
τόσο καλό.