Linuxόκουτο για home / home office, server

Θοδωρής Λύτρας thlytras at gmail.com
Tue Nov 3 01:44:09 EET 2009

Στις Τρι 03 Νοε 2009, ο/η Manolis Kiagias έγραψε:

> Αναγκαστικά έχω βάλει μια USB Linksys. Όχι και ότι καλύτερο.

> Νομίζω πως το τμήμα που εννοείς είναι εκεί που βγαίνει η πλάτη της
> μητρικής. Δεν υπάρχει καθόλου χώρος για PCI κάρτα.

Είσαι σίγουρος? Μιλάω για πάνω δεξιά σ'αυτή την εικόνα:
http://images.e-shop.gr/images/PER/ART2/PER.650798_3.jpg
Πάνω από το ανεμιστηράκι και την υποδοχή του ρεύματος δηλαδή.
Νομίζω η μητρική δε φτάνει μέχρι εκεί. Σίγουρα δεν υπάρχει χώρος εκεί? Αυτή η
στρογγυλή τρύπα π.χ. τι ρόλο παίζει?
(Με συγχωρείς αν ακούγομαι πιεστικός, απλά θα μου άρεσε πολύ να υπήρχε όντως
χώρος εκεί για PCI, καταλαβαίνεις...)

> Αν δεν σε πειράζει να πάρεις Micro-ATX κουτί, το 'μεγάλο αδερφάκι' του
> δικού μου θα σε βολέψει:
>
> http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.650799

Χμμ, δε νομίζω. Τα slot αυτά στο micro-atx είναι low profile, φαίνονται. Δε
νομίζω οτι χωράει κανονική PCI κάρτα.
Αφού άλλωστε είναι μόνο 10cm πλάτος όλο το κουτί, όσο είναι δηλαδή το λαμάκι
της κάρτας. Μόνο αν μπορούσα να αφαιρέσω το λαμάκι, νομίζω ίσως χώραγε η
κάρτα!

Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"