Linuxόκουτο για home / home office, server

Haris Alatas haris at crack.gr
Mon Nov 2 23:31:11 EET 2009

George Notaras wrote:
> Ψήθηκα αμέσως μ' αυτό το πραγματάκι! Καμιά πρόταση για κουτί mini?
>
> Είδα το Μ350 στο site που έγραψε ο Ρικούδης
> (http://mini-itx.com/2009/09/13/the-m350-universal-mini-itx-enclosure-is-extremely-versatile),
> αλλά μου φαίνεται ότι παραέχει πολλές τρύπες και θα θέλει ξεσκόνισμα
> συχνά. Από την αλλη, αυτό μπορεί να είναι και καλό.

Πολύ ωραίο θεματάκι. Λοιπόν αυτά έψαχνα κι εγώ αυτές τις μέρες και
σιγοψήνομαι εδώ και πολύ καιρό.

Το κουτί που έδωσε ο Ρικούδης δεν το βλέπω να έχει και πολλές
δυνατότητες. Δεν πέρνει και pci...

Μετά απο αρκετές μέρες ψάξιμο κατέληξα στο εξής συμπέρασμα: Διαλέχτε οτι
mobo θέτε αλλά το κουτί είναι ένα.

http://www.pixmania.gr/gr/gr/2405559/art/advance/eioos-pc-mini-itx-3905b-i.html

* Έχει μικρό
* Είναι άσχημο
* πέρνει cdrom (λέμε τώρα)
* έχει raiser κάρτα και σε συνδιασμό με κάτι τέτοιο
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=280416296410 (εγώ
την κέρδισα :-) )
 γίνεται πρώτης τάξεως router.
* πέρνει 3,5'' δίσκο
* έχεις φυσιολογική τιμή

Και επιπλέον υπάρχει ένα ελληνικό shop (δεν τα παίρνω - τσάμπα θα την
κάνω την διαφήμιση) www.magicom.gr  με τέτοια πράγματα. Είναι λιγουλάκι
τσουχτερές όμως οι τιμές τους αλλά έχουν ποικιλία.