Linuxόκουτο για home / home office, server

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Tue Nov 3 00:53:34 EET 2009

Θοδωρής Λύτρας wrote:
> Στις Δευ 02 Νοε 2009, ο/η Manolis Kiagias έγραψε:

> Αυτό το τελευταίο όμως είναι αρκετά κακό αν έχεις διαθέσιμη όπως εγώ μια Wi-Fi
> PCI κάρτα που δε θες να πάει χαμένη.

Αναγκαστικά έχω βάλει μια USB Linksys. Όχι και ότι καλύτερο.

>  Όμως στην πίσω όψη, πάνω από το
> τροφοδοτικό βλέπω κάτι που μοιάζει με slot. Μήπως είναι χώρος που μπορεί να
> στεγάσει μια PCI κάρτα αν προμηθευτεί κανείς κάποιον ειδικό adaptor (π.χ. κάτι
> σαν αυτά: http://www.mini-itx.com/store/?c=8 ) ???

Νομίζω πως το τμήμα που εννοείς είναι εκεί που βγαίνει η πλάτη της
μητρικής. Δεν υπάρχει καθόλου χώρος για PCI κάρτα.

> Πάντως μας άναψες φωτιά. Ήδη αγόρασα τη μητρική σου (με TV-OUT) + 2GB μνήμης,
> απλά κατ'αρχήν προσανατολίζομαι να τα βάλω σε ένα παλιό mini tower κουτί.

Αν δεν σε πειράζει να πάρεις Micro-ATX κουτί, το 'μεγάλο αδερφάκι' του
δικού μου θα σε βολέψει:

http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.650799