Re: γιατί πρέπει να πληρώσω Windows για το laptop μου?

Jon Romero darksun4 at gmail.com
Tue Mar 31 23:17:45 EEST 2009

> Αλήθεια, γιατί οι κάτοχοι των αυτοκινήτων (Β) να ασχολούνται τόσο με το
> σαλόνι
> του αυτοκινήτου τους, να ψάχνουν συνεχώς τρόπους να το αλλάξουν, και
> ορισμένοι μάλιστα να έχουν το "θράσος" να ζητάνε τα χρήματά τους πίσω από
> τον
> κατασκευαστή;

Ακόμα, όταν μπαίνεις στο αυτοκίνητο (Β), με το που πας να κάνεις "Start",
σου λέει αν δεν συμφωνείς που το εσωτερικό είναι έτσι όπως
είναι, να το βγάλεις! Άρα, εφόσον μία εταιρία μου δίνει την δυνατότητα να
μην συμφωνήσω με το "πακέτο", έχω το κάθε δικαίωμα να το αλλάξω (και να μην
χρεωθώ φυσικά για αυτό που δεν θα χρησιμοποιήσω).

--
Now you can change the world!
www.karmaeffect.org