γιατί πρέπει να πληρώσω Windows για το laptop μου?

Thomas Venieris mot at freemail.gr
Tue Mar 31 22:45:46 EEST 2009

On Τρίτη 31 Μάρτιος 2009, Christos Ricudis wrote:
> Alh8eia, giati de dokimase pote kaneis na zhthsei refund apo thn Apple
> gia to MacOS poy "den prokeitai na xrhsimopoihsei" ?
>
> Alla ooxi, h Microsoft kai mono h Microsoft einai "kakia".

Σκέψου το ως εξής:

(Προειδοποίηση: Ακολουθεί αναλογία με αυτοκίνητα)

Κάποιος αγοράζει ένα πανάκριβο αυτοκίνητο (Α) και όταν το παραλαμβάνει,
συνειδητοποιεί πως το έχουν εξοπλίσει με ένα δερμάτινο, ανατομικό αλλά και
ταυτόχρονα ανθεκτικό μπεζ σαλόνι, σχεδιασμένο από τον οίκο Leonardi του
Μιλάνου. Είναι τόσο όμορφο που ντρέπεται να κάτσει πάνω του.

Κάποιος άλλος αγοράζει ένα σχετικά φτηνό αυτοκίνητο (Β) και όταν το
παραλαμβάνει, συνειδητοποιεί πως το έχουν εξοπλίσει με ένα άβολο γκρίζο
σαλόνι από σκληρό πλαστικό, που γράφει μόνο "Made in Malaysia" στην ετικέτα.
Σε ανύποπτες φάσεις μάλιστα και χωρίς προφανή λόγο, η πλάτη των καθισμάτων
πέφτει προς τα πίσω φέρνοντας τον επιβάτη/οδηγό σε οριζόντια θέση.

Αλήθεια, γιατί οι κάτοχοι των αυτοκινήτων (Β) να ασχολούνται τόσο με το σαλόνι
του αυτοκινήτου τους, να ψάχνουν συνεχώς τρόπους να το αλλάξουν, και
ορισμένοι μάλιστα να έχουν το "θράσος" να ζητάνε τα χρήματά τους πίσω από τον
κατασκευαστή;

--
moT

"There's the television. It's all right there. It's all
right there. Look. Listen. Kneel. Pray. Commercials."
                                           (12 Monkeys)