γιατί πρέπει να πληρώσω Windows για το laptop μου?

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Tue Mar 31 14:32:22 EEST 2009

On Tuesday 31 March 2009, Christos Ricudis wrote:
> Alh8eia, giati de dokimase pote kaneis na zhthsei refund apo thn
> Apple gia to MacOS poy "den prokeitai na xrhsimopoihsei" ?

Γιατί κανένας μέχρι στιγμής δεν σκάει τόσα λεφτά στην Apple για να
ξηλώσει τελικώς το πανέμορφο περιβάλλον. (δεν ξέρω εκεί στον Πόντο τί
κάνουν μόνο, μήπως τα αγοράζουν για μπιμπελό).

Και εξάλλου η Apple δεν τιμολογεί το MacOSX όταν το αγοράζεις μαζί με
hardware. Το δίνει υποτίθεται τζάμπα δωράκι με το hardware (εντάξει,
είναι μέσα στην τιμή, αλλά καταλαβαίνετε, έχει διαφορά με τα windows που
στη λίστα ΒΛΕΠΕΙΣ το νούμερο). Το πουλάει μόνο όταν είναι να αγοράσεις
το dvd για να κάνεις upgrade ένα παλιότερο στο καινούριο.

Ενώ στα Vista που ξέρεις πως θα σου κάνουν το laptop να σέρνεται, το
πρώτο πράγμα που θες να κάνεις είναι να τα ξηλώσεις και να βάλεις κάτι
άλλο. Οπότε γιατί να δώσεις τζάμπα λεφτά ? Και είναι πιο ρεαλιστικό να
αγοράσεις ένα wintel laptop για να τρέχει μόνο linux, παρά να ένα
macbook (pro).

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>

- What's your ONE purpose in life ?