eurobank issue

Nikos Platis nplatis at freemail.gr
Wed Jul 22 13:39:30 EEST 2009

2009/7/22 drsys at altctrl.cc <drsys at altctrl.cc>

> το προβλημα είναι οτι δεν υπαρχει 64bit java jre plugin για το firefox
> 64 , ενω για 32βιτ υπαρχει java-jre-plugin για firefox .

Ενημερωτικά, στις τελευταίες εκδόσεις της Java από την Sun υπάρχει plugin
για 64 bit (και σε Windows και σε Linux -- αυτό εμφανίστηκε ελάχιστα
αργότερα από των Windows).

> παραλληλα το site της eurobank δεν είναι συμβατο με openjdk και το
> applet δεν ανοιγει κανονικα με αποτελεσμα errors.

Γενικά έχω δει προβλήματα σε αρκετά θέματα/sites με το OpenJDK, δεν είναι
αξιόπιστη λύση (ακόμα)...

> Εχω ενημερώσει την eurobank για το θέμα και μου είπαν οτι το e-banking
> τους είναι μονο για χρήστες Windows.

Κλασικές βλακείες. Νόμιζα ότι το 2009 τέτοια θέματα είχαν πια διευθετηθεί,
φαίνεται πως όχι...