eurobank issue

Γιώργος Πάλλας gpall at ccf.auth.gr
Wed Jul 22 13:47:24 EEST 2009

Nikos Platis wrote:

> 2009/7/22 drsys at altctrl.cc <drsys at altctrl.cc>
>

>     το προβλημα είναι οτι δεν υπαρχει 64bit java jre plugin για το firefox
>     64 , ενω για 32βιτ υπαρχει java-jre-plugin για firefox .
>

> Ενημερωτικά, στις τελευταίες εκδόσεις της Java από την Sun υπάρχει
> plugin για 64 bit (και σε Windows και σε Linux -- αυτό εμφανίστηκε
> ελάχιστα αργότερα από των Windows).
>

>     παραλληλα το site της eurobank δεν είναι συμβατο με openjdk και το
>     applet δεν ανοιγει κανονικα με αποτελεσμα errors.
>

> Γενικά έχω δει προβλήματα σε αρκετά θέματα/sites με το OpenJDK, δεν
> είναι αξιόπιστη λύση (ακόμα)...

> [...]

Για να λέμε και του στραβού το δίκιο, έχουν διευθετηθεί σε ένα 99%. Μου
φαίνεται ότι το συγκεκριμένο ζήτημα είναι πρόβλημα του TLS (βλέποντας τί
βγάζει το wireshark όταν πάω να κάνω login) και όχι του site.

Απλώς τα helpdesks δεν έχουν οδηγίες για τίποτα άλλο εκτός από windows
οπότε και λένε την default καραμέλα 'linux δεν υποστηρίζεται' και
καθαρίζουν.