eurobank issue

Γιώργος Πάλλας gpall at ccf.auth.gr
Wed Jul 22 12:32:34 EEST 2009

drsys at altctrl.cc wrote:

> το προβλημα είναι οτι δεν υπαρχει 64bit java jre plugin για το firefox
> 64 , ενω για 32βιτ υπαρχει java-jre-plugin για firefox .
> παραλληλα το site της eurobank δεν είναι συμβατο με openjdk και το
> applet δεν ανοιγει κανονικα με αποτελεσμα errors.
> Εχω ενημερώσει την eurobank για το θέμα και μου είπαν οτι το e-banking
> τους είναι μονο για χρήστες Windows.
> Οπότε διάλεξε μια άλλη τράπεζα που έχει ebanking συμβατό με όλους τους
> browser σε ολα τα λειτουργικα 32,64   οπως π.χ της τραπεζας πειραιως που
> είναι μακραν το καλύτερο και πιο πλήρες

Δεν πολυπιστεύω να είναι αυτό το πρόβλημα. Είχα γράψει ότι στου γραφείου
τον iceweasel (i386, 3.0.9) παίζει το site. Δοκίμασα όμως και με τον
konqueror και δεν παίζει! Όταν λέω δεν παίζει, θυμίζω ότι βγάζει αυτό το
περίεργο μήνυμα ο browser ότι ανιχνεύτηκε endless loop. Αυτό δεν νομίζω
να έχει να κάνει με java plugins. Μετά, για σιγουριά, σε ένα
φρεσκοστημένο VM με debian testing i386, δοκίμασα να μπω με τον
konqueror και βγάζει το ίδιο μήνυμα. Άρα δεν μοιάζει ούτε με plugin να
έχει να κάνει, ούτε με 64bit αρχιτεκτονική. Κάτι στην υλοποίηση του tls
ίσως;