Automounting, ntfs-3g και locale στο xfce (Debian)

Christos Nouskas nouskas at gmail.com
Sun Jan 18 21:53:55 EET 2009

Stavros Giannouris wrote:
> Στο desktop μου που τρέχει Sid έχω εγκατεστημένο το xfce4 σαν κύριο
> περιβάλλον, και όταν προσπαθώ να συνδέσω κάποιον εξωτερικό δίσκο
> φορμαρισμένο σε NTFS, γίνεται το mount, με ntfs-3g οπότε μπορώ να γράψω
> μέσα, αλλά αντιμετωπίζω 2 προβλήματα:
>
> 1. Σαν owner εμφανίζεται ο root, αλλά με την επιλογή allow_other δεν
> υπάρχει πρόβλημα εγγραφής/ανάγνωσης. Ο thunar όμως συνεχίζει να τον
> αντιμετωπίζει σαν read only
>
> 2. Αν και το /etc/default/locale περιέχει το LANG="el_GR.UTF-8", δεν
> χρησιμοποιείται η επιλογή locale=el_GR.UTF-8 κατά την προσάρτηση, οπότε
> [...]

 Αντιμετώπισα το ίδιο ακριβώς πρόβλημα σε Archlinux και xfce4. Το πρόβλημα
είναι ο volume manager του xfce4, ονόματι exo, ο οποίος αγνοεί τα locale
settings σου όπως και τα mount options. Οι λύσεις που μου δούλεψαν ήταν οι
εξής τρείς:
 α. Ένα script-περιτύλιγμα στο mount.ntfs, το οποίο να καλεί το ntfs-3g με
"-o locale=el_GR.UTF-8"
 β. Γράφεις ένα label στο ntfs partition και γράφεις ένα udev rule, το
οποίο να δημιουργεί ένα symlink στο /dev (π.χ., /dev/HDD160) με r/w άδεια
στο group storage [ή όποιο αντίστοιχο έχει το debian (<bait> punchcards?
</bait>)].
 γ. Ρίχνεις μια ματιά στα repos του debian για το exo-devel
(http://aur.archlinux.org/packages.php?ID=20765), το οποίο είναι locale-
aware. Αν δεν τό'χει, πάρε το tarball από το link και φτιάξτο μόνος σου.

 Θα είχε ενδιαφέρον να μας πείς πώς τελικά το έλυσες.

--
   #######