Automounting, ntfs-3g και locale στο xfce (Debian)

Stavros Giannouris stavrosg at hellug.gr
Wed Jan 28 17:13:23 EET 2009

On Sun, 18 Jan 2009 21:53:55 +0200
Christos Nouskas <nouskas at gmail.com> wrote:

>  Αντιμετώπισα το ίδιο ακριβώς πρόβλημα σε Archlinux και xfce4. Το
> πρόβλημα είναι ο volume manager του xfce4, ονόματι exo, ο οποίος
> αγνοεί τα locale settings σου όπως και τα mount options. Οι λύσεις
> που μου δούλεψαν ήταν οι εξής τρείς:
>  α. Ένα script-περιτύλιγμα στο mount.ntfs, το οποίο να καλεί το
> ntfs-3g με "-o locale=el_GR.UTF-8"
>  β. Γράφεις ένα label στο ntfs partition και γράφεις ένα udev rule,
> το οποίο να δημιουργεί ένα symlink στο /dev (π.χ., /dev/HDD160) με
> r/w άδεια στο group storage [ή όποιο αντίστοιχο έχει το debian
> (<bait> punchcards? </bait>)].
> [...]

Σε ευχαριστώ πολύ για το μήνυμα.

Δυστυχώς το παραπάνω πακέτο δεν δούλεψε, και επειδή δεν έβγαλα άκρη,
έβαλα προσωρινά gnome-volume-manager και nautilus που δουλεύουν.

Λύσεις που περιλαμβάνουν work-arounds για συγκεκριμένα volumes δε
μπορούν να γίνουν δεκτές γιατί με ενδιαφέρει να δουλεύει όποιος τυχαίος
δίσκος τύχει να συνδεθεί επάνω.

-S.