Automounting, ntfs-3g και locale στο xfce (Debian)

Evaggelos Balaskas ebalaskas at ebalaskas.gr
Sun Jan 18 21:26:56 EET 2009

Κοίτα το hal.

Θα δεις ότι όταν έχεις τους δίσκους συνδεδεμένους
και εκκινείς το σύστημά σου τους κάνει automount ακόμα
κι εάν δεν έχει κάποια δήλωση στο fstab.

Το thunar τότε με τα δικαιώματα του χρήστη σου διαβάζει τους δίσκους,
ακόμα κι εάν διαβάζονται με ntfs-3g.

Νομίζω.

ΥΓ: Τι είναι το sid (System In Disaster) ?