Automounting, ntfs-3g και locale στο xfce (Debian)

nikos roussos nikos at hellug.gr
Sun Jan 18 15:31:34 EET 2009

On Sun, 18 Jan 2009 15:07:27 +0200
Stavros Giannouris <stavrosg at hellug.gr> wrote:

> 2. Αν και το /etc/default/locale περιέχει το LANG="el_GR.UTF-8", δεν
> χρησιμοποιείται η επιλογή locale=el_GR.UTF-8 κατά την προσάρτηση, οπότε
> δεν έχω πρόσβαση σε αρχεία και καταλόγους με ελληνικά ονόματα στο
> δίσκο..

να υποθέσω πως αν κάνεις με το χέρι mount και με επιλογή iocharset=utf8
(πρόσεξε: όχι utf-8) τότε τα βλέπεις τα ελληνικά κανονικά;

<ψιλό offtopic>
προσωπικά τους εξωτερικούς μου δίσκους χρησιμοποιώ σοβαρά filesystems (ext/reiser)
τα usb sticks που μπορεί να χρειαστεί να τα πάω και σε windows μηχανήματα τα
κάνω vfat για να μην μπλέκω με ntfs-3g
</ψιλο offtopic>

--
nikos roussos