Automounting, ntfs-3g και locale στο xfce (Debian)

Stavros Giannouris stavrosg at hellug.gr
Sun Jan 18 15:54:56 EET 2009

On Sun, 18 Jan 2009 15:31:34 +0200
nikos roussos <nikos at hellug.gr> wrote:

> να υποθέσω πως αν κάνεις με το χέρι mount και με επιλογή
> iocharset=utf8 (πρόσεξε: όχι utf-8) τότε τα βλέπεις τα ελληνικά
> κανονικά;
Στο ntfs-3g δεν υπάρχει το option iocharset, αλλά το locale. Και αν το
κάνω με το χέρι mount, παρέχοντας το option αυτό βλέπω κανονικά
ελληνικά. Και δεν με πειράζει ιδιαίτερα να το κάνω με το χέρι *εγώ*,
αλλά όταν στήσω ένα desktop για τον αδελφό μου που δεν ασχολείται και
θέλει απλώς ένα σύστημα που να δουλεύει σωστά, τότε υπάρχει πρόβλημα...

> <ψιλό offtopic>
> προσωπικά τους εξωτερικούς μου δίσκους χρησιμοποιώ σοβαρά filesystems
> (ext/reiser) τα usb sticks που μπορεί να χρειαστεί να τα πάω και σε
> windows μηχανήματα τα κάνω vfat για να μην μπλέκω με ntfs-3g
> </ψιλο offtopic>

Προσωπικά εμπιστεύομαι τόσο λιγότερο το FAT που προτιμώ να μπλέξω με το
ntfs-3g παρά να διατηρήσω ένα δίσκο σε αυτό το fs. Ο κύριος λόγος που
με ενδιαφέρει όμως είναι οι δίσκοι φίλων/γνωστών που έρχονται με ntfs.
Τι να τους πω, "κάντο fat για να μην έχω πρόβλημα να το διαβάσω;"

-S.