Automounting, ntfs-3g και locale στο xfce (Debian)

Stavros Giannouris stavrosg at hellug.gr
Sun Jan 18 15:07:27 EET 2009

Στο desktop μου που τρέχει Sid έχω εγκατεστημένο το xfce4 σαν κύριο
περιβάλλον, και όταν προσπαθώ να συνδέσω κάποιον εξωτερικό δίσκο
φορμαρισμένο σε NTFS, γίνεται το mount, με ntfs-3g οπότε μπορώ να γράψω
μέσα, αλλά αντιμετωπίζω 2 προβλήματα:

1. Σαν owner εμφανίζεται ο root, αλλά με την επιλογή allow_other δεν
υπάρχει πρόβλημα εγγραφής/ανάγνωσης. Ο thunar όμως συνεχίζει να τον
αντιμετωπίζει σαν read only

2. Αν και το /etc/default/locale περιέχει το LANG="el_GR.UTF-8", δεν
χρησιμοποιείται η επιλογή locale=el_GR.UTF-8 κατά την προσάρτηση, οπότε
δεν έχω πρόσβαση σε αρχεία και καταλόγους με ελληνικά ονόματα στο
δίσκο..

Για το 1ο δε νομίζω οτι υπάρχει κάποια λύση πλην της αναφοράς στο
bugzilla.xfce.org, απλά το αναφέρω μήπως και...
Αυτό που με προβληματίζει *πραγματικά* είναι το 2ο, για το οποίο
υπάρχει φοβερό SNR στο διαδίκτυο, και από την έρευνα μου δεν προέκυψε
κάτι ενδιαφέρον.
Από περιέργεια: Σε gnome δουλεύει εντάξει; Μήπως να βάλω απλά το
gnome-volume-manager και να ξεμπερδεύω;

-S.