Seagate

Nick Demou ndemou at gmail.com
Mon Jan 19 20:18:25 EET 2009

2009/1/18 Christos Ricudis <ricudis at itc.auth.gr>:
> Οσοι εχετε προσφατους seagate δισκους, κοιταξτε λιγο αυτο :
>
> http://seagate.custkb.com/seagate/crm/selfservice/search.jsp?DocId=207931
>
> Εχω δυο, και εμφανιζουν οντως προβλημα - μετα απο μια περιοδο heavy disk I/O
> ο δισκος αρχιζει να βγαζει I/O errors. Η κατασταση διορθωνεται *προσωρινα*
> με power cycling,

!!!

> και δε φαινεται να υπαρχει data loss.

!!!!!!

περίεργη σύμπτωση ή όχι? έχω έναν seagate 250G με ελάχιστα διαφορετικό
serial από αυτά που αναφέρει το link ο οποίος όμως έχει μια περίεργη
συμπεριφορά του στυλ "τώρα έχω -- τώρα δεν έχω bad sectors". Εξηγούμε:
Ο δίσκος χτύπησε σε εμένα καθώς ήταν πάνω σε RAID 1 σε Linux. Το
badblocks μου έδειξε αμέσως μετά μερικές δεκάδες bad sectors. Τον
έστειλα στην oktabit η οποία τον γύρισε πίσω διότι όπως μου ανέφεραν
δεν έβγαζε σε αυτούς error όταν έκαναν scan απο windows. Όντως
δοκίμασα ένα thorough scandisk απο vista και δεν έβγαλε κανένα error
(και όχι δεν πιστεύω ότι δεν στην MS δεν ξέρουν να κάνουν scan για bad
sectors). Δεν δοκίμασα όμως να ξανατρέξω το badblocks σε linux. Τώρα
με βάζεις σε σκέψεις μήπως τα errors εμφανίζονται με κάποια
τυχαιότητα.

Από ότι κατάλαβα η συμπεριφορά σε εσένα ίσως να είναι παρόμοια. Δηλαδή
όταν "κουράζεται" βγάζει bad sectors (λόγω των I/O errors) ενώ όταν
είναι χαλαρός όλα είναι ΟΚ. Αλήθεια μπορούμε να διαχωρίσουμε ένα I/O
error από ένα bad sector?

--
"The software is licensed, not sold" -- MICROSOFT LICENSE TERMS