Πρόβλημα με NTFS Partition

Apollon Koutlidis apollon at planewalk.net
Thu Feb 12 20:39:05 EET 2009

Thomas Venieris wrote:

> To Ubuntu Linux απ' όσο ξέρω, δεν έχει την δυνατότητα επιδιόρθωσης NTFS. Αυτή
> τη δυνατότητα την έχει το εργαλείο chkdsk που προτείνουν τα ίδια τα Windows
> νας χρησιμοποιήσεις.
*ΤΟ* Ubuntu έχει και παραέχει τη δυνατότητα επιδιόρθωσης NTFS: sudo
apt-get install ntfsprogs και μετά ntfsfix (έχει και άλλα πολύ ωραία
εργαλεία στο πακέτο, βλέπε apt-cache show ntfsprogs)

FWIW, στο παρελθόν με τις τότε εκδόσεις των εργαλείων σε ένα Live CD
ονόματι Trinity Rescue Kit (http://trinityhome.org) έχω επιδιορθώσει
κατ' επανάληψη NTFS filesystems που τα Windows XP αδυνατούσαν να
επισκευάσουν.

Όσο για σένα μικρό σιχαμερό μωβ Ρικούδη, θα σου αφιερώσω μία ρήση του
Κομφούκιου: "Man who jump off cliff jumps to conclusion".

A.