Extremely high load on lamp server

Nick Demou ndemou at gmail.com
Fri Dec 11 17:37:20 EET 2009

2009/12/11 Vangelis Pothos <vpothos at gmail.com>:

> Έχεις δίκιο. Είχα αποκλείσει, αφελώς, το ενδεχόμενο να είναι swap
> καθώς δεν παρατηρούσα ποτέ πάνω από 5% swap. Τα memory statistics του
> systat όμως για το τελευταίο κόλλημα έδειξαν εκείνη την ώρα μεγάλο
> swapping.

10 στις 10 φορές που έχω δει linux να πειράζει τον δίσκο σαν τρελό, να
απαντά σε pings αλλά να μην μπορείς να μπεις με ssh είναι επειδή
γέμισε η μνήμη

> Θα δοκιμάσω να χαμηλώσω Maxclients και MaxRequestPerChild.
>
> Μήπως να κοιτάξω να βάλω nginx?

Δες πρώτα την χρήση μνήμης -- μπορεί κάλλιστα να μην είναι ο apache ο
ένοχος οπότε θα χάσεις (πολύ) χρόνο για να μεταβείς σε nginx χωρίς
λόγο
Επίσης ακόμα και αν ο ένοχος είναι όντως ο apache μπορεί ο κακομοίρης
να θέλει απλά 1GB για να σε αφήσει ήσυχο
(αν πάλι θες και μπορείς να παίξεις με τον nginx γιατί όχι)

> - Καμια ιδέα για διάσωση χωρίς reboot?

χωρίς reboot όχι αλλά για clean reboot γκουγκλαρε για "The Magic SysRq key"

--
"The software is licensed, not sold" -- MICROSOFT LICENSE TERMS