Extremely high load on lamp server

Apollon Koutlidis apollon at planewalk.net
Fri Dec 11 18:31:58 EET 2009

On 11/12/09 15:37, Nick Demou wrote:
> Θα δοκιμάσω να χαμηλώσω Maxclients και MaxRequestPerChild.
>>
> Δες πρώτα την χρήση μνήμης -- μπορεί κάλλιστα να μην είναι ο apache ο
> ένοχος οπότε θα χάσεις (πολύ) χρόνο για να μεταβείς σε nginx χωρίς
> λόγο

+1. Προσωπικά θα προσπαθούσα να εντοπίσω ποίος ευθύνεται - π.χ. κάτι
σαν: |ps -eo pmem,pcpu,rss,vsize,args | sort -k 1 -r | head -11
ελεύθερη μνήμη είναι π.χ. κάτω από 10% και θα καλούσα το script ανά 5
λεπτά από cron.

> Επίσης ακόμα και αν ο ένοχος είναι όντως ο apache μπορεί ο κακομοίρης
> να θέλει απλά 1GB για να σε αφήσει ήσυχο
> (αν πάλι θες και μπορείς να παίξεις με τον nginx γιατί όχι)

Εμένα πάλι γιατί μου ακούγεται σαν "πονάει χέρι, κόψει κεφάλι" το nginx...;

:-)

Φιλικά,
Απόλλων