Extremely high load on lamp server

Vangelis Pothos vpothos at gmail.com
Fri Dec 11 16:25:54 EET 2009

2009/12/10  <rouvas at di.uoa.gr>:

> Χωρίς να ξέρω τι σε οδηγεί σε αυτήν την υπόθεση, δεν την πιστεύω.
> Κατά τη γνώμη μου, η μόνη περίπτωση να συμβαίνει αυτό είναι λάθος γραμμένα
> queries. Όμως, αν χρησιμοποιείς κάποια από τα γνωστά OSS πακέτα (π.χ.
> drupal, joomla, phpbb κλπ) οι πιθανότητες να συμβαίνει αυτό είναι
> εξαιρετικά μικρές.
>
> Το ποιο πιθανό αίτιο, κατά τη γνώμη μου, είναι οι crawlers που οδηγούν σε
> "φρικάρισμα" του Apache και μετά έρχεται το swap...
> Στην οποία περίπτωση, μείωσε τους Apache clients και τον αριθμό των
> αιτήσεων που εξυπηρετεί ο καθένας και πρέπει να είσαι ΟΚ.
> [...]

Έχεις δίκιο. Είχα αποκλείσει, αφελώς, το ενδεχόμενο να είναι swap
καθώς δεν παρατηρούσα ποτέ πάνω από 5% swap. Τα memory statistics του
systat όμως για το τελευταίο κόλλημα έδειξαν εκείνη την ώρα μεγάλο
swapping.

Θα δοκιμάσω να χαμηλώσω Maxclients και MaxRequestPerChild.

Μήπως να κοιτάξω να βάλω nginx?