ntp: πως θα καταλάβω εγκαίρως ότι δεν λειτουργεί?

Yiannis yiannis at tolises.homeunix.org
Wed Aug 26 19:25:44 EEST 2009

On Wed, 26 Aug 2009 12:11:49 +0300
V13 <v13 at v13.gr> wrote:

> Dedomenoy toy oti anaferesai se diafora xronoy kai oxi se apolyto
> xrono, (a) ayto poy eipe o ricudis einai pio sosto (to oti theleis
> kalitero hardware) kai (b) to na xrisimopoieis ntp to opoio mporei na
> epitaxynei h na kathisterisei to roloi einai megalitero problima apo
> to na exeis lathos ora. Sosta?

α) Ναι σίγουρα, είναι καλύτερη λύση από το απλό hardware.
β)Το σκεπτικό μου είναι το εξής:
καταγράφεται η ώρα έναρξης κλήσης, το ρολόι μετατοπίζεται λίγο,
καταγράφεται η ώρα λήξης κλήσης. Αν το ρολόι έδειχνε ήδη (πχ)10 λεπτά
λάθος (worst case) έχεις σχεδόν τέλεια καταγράψει τη διάρκεια της
κλήσης αλλά με λάθος αρχή και τέλος. Με rdate(έστω ότι υποστήριζαν τα
cisco) δεν ξέρεις πόσο πίσω πας οπότε δεν έχεις ούτε σωστό χρόνο
έναρξης ούτε σωστή διάρκεια.

> To ntp den kanei?
>
> <<V13>>

Ίσως :) . απλά μου άρεσε πιο πολύ η ιδέα με το φωτοκύτταρο και είπα να
πλατυάσω.