ntp: πως θα καταλάβω εγκαίρως ότι δεν λειτουργεί?

Stelios Bounanos sb-lst at enotty.net
Wed Aug 26 04:04:01 EEST 2009

[...]

> Προφανως υπαρχουν εφαρμογες που τετοιο accuracy ειναι απαραιτητο, και
> εκει χρησιμοποιεις NTP, κατα προτιμηση πανω σε ενα καλο ρολοι (το GPS τι
> accuracy δινει, αληθεια?) - αλλα εχω την εντυπωση οτι δεν ειναι και πολυ
> συνηθισμενες.

Το GPS δίνει πολύ καλή ακρίβεια, ειδικά τώρα που δεν υπάρχει Selective
Availability.  Χρειάζεται όμως κατάλληλος (timing) δέκτης και αξιοπρεπής
λήψη.

  http://www.febo.com/pipermail/time-nuts/2007-February/024237.html
  http://www.leapsecond.com/pages/gpsdo/

Τα GPSDOs με PPS output σαν το Trimble Thunderbolt είναι καλή φάση για
stratum 1 NTP server και άλλες εφαρμογές, και είναι σχετικά φτηνά.

--

Stelios Bounanos
perl -e 'print+reverse"t\nney.ttno\@esb"=~/(..)/sg'     #key: 0xE88A7F61