ntp: πως θα καταλάβω εγκαίρως ότι δεν λειτουργεί?

V13 v13 at v13.gr
Wed Aug 26 12:11:49 EEST 2009

On Wednesday 26 August 2009, Yiannis wrote:

> Αφού πολλοί έχουν ελάχιστη χρονοχρέωση (όχι ανά δευτερόλεπτο). Οπότε
> σου χρεώνουν τα (πχ) 30 πρώτα δεύτερα έχοντας μιλήσει 0.5. Και δεν
> γίνεται μόνο στην τηλεφωνία! Η ΒΤ και μάλλον και άλλοι, το κάνει στα
> access point της.

Dedomenoy toy oti anaferesai se diafora xronoy kai oxi se apolyto xrono, (a)
ayto poy eipe o ricudis einai pio sosto (to oti theleis kalitero hardware) kai
(b) to na xrisimopoieis ntp to opoio mporei na epitaxynei h na kathisterisei
to roloi einai megalitero problima apo to na exeis lathos ora. Sosta?

To ntp den kanei?

<<V13>>