σύγκριση αρχείων με βάση την πρώτη λέξη σε κάθε γραμμή

Thanos pampo at freemail.gr
Mon Aug 17 21:22:40 EEST 2009

On 2009-08-17 20:56, Giorgos Keramidas wrote:
> On Mon, 17 Aug 2009 20:44:51 +0300, Thanos<pampo at freemail.gr>  wrote:
[...]
> sort και μετά diff?

Από τα λίγα που καταλαβαίνω η diff ελέγχει ολόκληρη την γραμμή. Ακόμη
και sort να κάνω τα περιεχόμενα των αρχείων, ακόμη και τα ίδια modules
να τρέχουν και στις δυο περιπτώσεις το μέγεθος ίσως να διαφέρει και έτσι
πάλι μου τα βγάζει ότι διαφέρουν. Γι' αυτό και ψάχνω κάτι που να ελέγχει
μόνο την πρώτη λέξη. Όπως είπα βέβαια, ίσως ζητάω πολλά και χρειάζεται
να κάνω λίγη χειροκίνητη δουλειά και να τα ελέγξω ένα-ένα με το μάτι.

Σ' ευχαριστώ για την απάντηση... Περιμένω την επόμενή σου... :-D