Laptops & Linux, εταιρίες στην ελλάδα, αντίδραση ( συνέχεια)

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Thu Apr 30 15:15:23 EEST 2009

nikos roussos wrote:
> On Apr 29, 2009, at 23:13, Christos Nouskas <nouskas at gmail.com> wrote:
[...]
> ή πόσα χάπια θέλει ένας linux
> user όταν θα προσπαθήσει για πρώτη φορά να γράψει cd με το nero;

Ναι, την πρώτη φορά όμως. Όχι κάθε φορά που γράφει DVD :)

Παρακάτω υπάρχει λίγο ακόμα FUD για το αγαπημένο μας Linux:

CD/DVD Creator , Brasero -- Θα γράψω μερικά αρχεία (κάμποσα GB) από το
samba share. Στο προηγούμενο burning attempt συνειδητοποίησα ότι αυτό το
υπερπρόγραμμα δεν μπορεί να γράψει αρχεία across-the-network. Άραγε έχω
τόσο ελεύθερο χώρο locally;

CD/DVD Creator -- Να μεταφέρω και το 'ταδε' directory στον CD/DVD
creator ή μήπως να το αφήσω καλύτερα μην τυχόν και το directory depth
είναι μεγάλο και κρασάρει ο nautilus μόλις πατήσω το "Burn"? Χμμ, μάλλον
θα το αφήσω να το δοκιμάσω μετά μόνο του...

CD/DVD Creator -- Άραγε θα είναι τα filenames στο DVD ΟΚ? Τι ρυθμίσεις
χρησιμοποιούνται;

Brasero -- Αυτό το brasero έχει 'καταλάβει' το CD/DVD Creator του GNOME!
Και τώρα δεν βρίσκω από πού μπορώ να αλλάξω τον τίτλο του DVD!

Gnomebaker -- μα καλά σε αυτόν τον internal filemanager δεν μπορώ να
σβήσω έναν κατάλογο που έφτιαξα κατά λάθος; WTF

Gnomebaker -- έγραψα ένα DVD με mp3 για έναν κολλητό κι αυτός το μοίρασε
σε 100 άτομα. Και τί έγινε; Μπα τίποτα, εκτός από το ότι το gnomebaker
πήρε το όνομά μου από το "About Me" dialog του GNOME και το έχει δηλώσει
ως δημιουργό του compilation στο DVD!

Brasero -- Εντάξει, το progress bar προχωράει. Πάμε καλά. Άραγε, θα μου
βγάλει εκείνο το error message στο τέλος;

Gnomebaker -- Έχω δύο συσκευές DVD-R. Τις αναγνωρίζει. Όλα ΟΚ, αλλά τους
δίνει το ακριβώς αντίθετο όνομα από ό,τι ο kernel. Πχ το hdc->hdd και το
hdd->hdc. Ευτυχώς που μπορώ να το αλλάξω από τα Settings!! Γιατί όμως
την επόμενη φορά που ανοίγω το πρόγραμμα, δεν έχει αποθηκευτεί αυτή η
αλλαγή;

Τα παραπάνω τα έχω αντιμετωπίσει κατά καιρούς. And that's only some of it...
;)

PS: Βαριέμαι να γράψω για το OOImpress