Laptops & Linux, εταιρίες στην =?utf-8?b?IM61zrvOu86szrTOsQ==?=, αντίδραση ( =?utf-8?b?z4PPhc69zq3Ph861zrnOsQ==?=)

Christos Nouskas nouskas at gmail.com
Thu Apr 30 00:25:17 EEST 2009

nikos roussos wrote:

> κάποιοι θα το λεγαν fud αυτό ;) η εξοικωση
> είναι θέμα των χρηστών, όχι των
> προγραμμάτων. αλήθεια στην αντίστροφη
> περίπτωση τι γίνεται; τι κάνει ένας
> χρήστης windows αν του στείλουμε odt; ή πόσα
> χάπια θέλει ένας linux user όταν θα
> προσπαθήσει για πρώτη φορά να γράψει cd
> με το nero;

 Δεν είναι fud δυστυχώς, απλώς προσπάθησα να αποδόσω την συλλογιστική (της
πλειοψηφίας) των windows users, οι οποίοι έχουν μάθει να κάνουν την
δουλειά τους με _πανάκριβο_ κλειστό λογισμικό, πάντα πειρατικό και πάντα
στις τελευταίες εκδόσεις του, και οι οποίοι απαιτούν το office 09 για να
γράφουν 10 γραμμές κείμενο ή να εξελληνίζουν εξυπνακίστικα ppt και έχουν
καραμέλα στο στόμα ατάκες του στυλ "μπορώ να φτιάξω ταινίες στα linux όπως
στο Adobe Premiere;", εννοώντας προφανώς την συρραφή clips από την ψηφιακή
τους με dissolve effect.

 Προφανώς και ευλόγως δεν υπάρχει τέτοιας κλάσης λογισμικό σε OSS ακόμη,
και το ανάλογο ανοικτό λογισμικό, χωρίς να υστερεί δραματικά, δεν μπορεί
να ικανοποιήσει τους τσαμπατζήδες ακόμη κι αν δεν (που δεν) μπορούν να
εξαντλήσουν τις δυνατότητές του, επειδή συν τοις άλλοις υπεισέρχεται και
μια πανίσχυρη παράμετρος: η δύναμη της συνήθειας.

 Το compiz που ανέφερα στο προηγούμενο είναι ένα killer app που δεν
βρίσκεται εύκολα σε windows και το έχω χρησιμοποιήσει ως τυράκι στην φάκα
του linux. Όσοι πιαστήκαν σ'αυτήν και μείνανε αρκετά ώστε να ξεπεράσουν το
σόκ τού "πού βρίσκεται η Έναρξη, πώς γράφω dvd, πως μπαίνω στο indernets
και πώς ανοίγω πάουερπόιντ", τελικά παρέμειναν μέσα και τους άρεσε κιόλας!
:-)

--
   #######